掃呢頁CODE去手機

2019年5月24日 星期五

【爆粗怒斥】未婚妻被Naomi稱為情敵 林利:我真係X佢,再講我告佢 __,Naomi,林利,馮鎵瀠,

林利在電話中爆粗怒斥:「我唔識佢,我哋搞喜事,佢搞上報,一定係壞人。」
【新增Naomi回應】相關新聞:【情敵係林利妻】重提11年前爭仔史Naomi:佢做嘅嘢我覺得好恐怖「小便女」馮鎵瀠(Naomi)前日忽然在facebo ...


【新增Naomi回應】

相關新聞:【情敵係林利妻】重提11年前爭仔史 Naomi:佢做嘅嘢我覺得好恐怖



「小便女」馮鎵瀠(Naomi)前日忽然在facebook轉貼52歲的林利婚訊,爆seed寸爆他的未婚妻陳貞鈞(Erin),更稱對方是「情敵」,Naomi還貼出Erin舊相,讓友人評頭品足。



身在台灣的林利接受《蘋果》電話訪問,對於Naomi指跟其未婚妻Erin是舊情敵,還聲稱Erin曾做出恐怖行動。林利在電話中爆粗怒斥:「我唔識佢,我哋搞喜事,佢搞上報,一定係壞人,我娶乜人關佢Q事,所以一定要X。」



林利強調:「我問過老婆,都話唔識佢,成篇故仔睇唔明,又跳車又反鎖,全部老作,借我哋過橋真係cheap,我真係X佢,再講我告佢!」



對於被林利斥「老作」見報,Naomi今日回覆《蘋果》稱好嬲:「唔想幫一個喺香港零知名度嘅台灣女人見報。麻煩轉告前輩,我係一個網民去回憶我嘅往事,炒新聞我要用都會用我表哥(林俊賢),唔需要用到佢,祝佢復出後大紅大紫⋯⋯。如果林前輩他日上到紅館開演唱會,我一定買飛入場支持佢。以示尊敬前輩!我就無咁嘅機會,所以唔需要做宣傳。」問到當年與Erin爭誰?她說:「我唔回應個男士嘅身份啦。」



【六四30】守住歷史 拒絕遺忘

https://hk.adai.ly/zdzKtt2RiW

--------------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9




鍾意就快D Share啦!