掃呢頁CODE去手機

2019年6月16日 星期日

【父親眼中的奇蹟】 林子聰老婆血崩誕1.9磅細女:一個齊齊整整嘅家唔係必然 __,林子聰,

肥仔聰(林子聰)今年1月榮升第二任老豆,他形容是人生中一個很大的風浪。「突然間覺得人生好奇怪,原本一直擁有的,可以在毫無先兆,一下子攞走。老婆當日突然 ...




肥仔聰(林子聰)今年1月榮升第二任老豆,他形容是人生中一個很大的風浪。

「突然間覺得人生好奇怪,原本一直擁有的,可以在毫無先兆,一下子攞走。老婆當日突然話痛,當時佢只係得六個幾月,然後佢話感覺要生,即刻叫救護車,結果救護車到場,我哋都未去到醫院,就已經喺救護車上面生咗。太太之前已經知道胎盤有問題,連隨大量出血,呢個畫面無法唔記得,就係嗰個BB出嚟,只係得兩個手掌咁大。其實我已經唔係好敢望,因為唔知望呢一下,可能已經係最後一面。」肥仔聰說。

到達醫院,母女倆隨即送入手術室,七個醫生分別救兩個人,他就坐在手術室外等了五個小時。直至清晨六點,兩母女才大步檻過,不過未脫離危險期。女兒波波出世時只有1.9磅,心和肺仍未完全發展,一直放在暖箱,身上插了很多喉,醫生表示要等波波有4磅時才可以接觸,所以他未有完全告訴太太波波的狀況,直至女兒有4磅重,太太才見她第二面。

波波在醫院三個月,才被批准回家。肥仔聰說,在此前他每天到醫院見一面,在保暖箱旁為波波打氣,叫她記得呼吸。

「醫生話用咗好多儀器幫佢呼吸,但都係要靠佢自己,因為喺媽媽嗰肚,佢唔需要自己呼吸。因為我每日都同佢傾偈,佢好記得我把聲,到而家聽到我把聲都會笑得好開心。」肥仔聰說。

波波半歲大,約有11磅重,肥仔聰說看見女兒,他認為是生命奇蹟。這場經歷,令他想到自己的父親,因為發生事故後,他第一個通知父親,他看到父親哭了。

「其實爸爸傷心,係因為佢曾經都有過咁樣經歷,媽媽好早已經離開我哋,當時都係因為有病,之後就離開咗。爸爸當年三十幾歲,比我仲細,佢面對好多嘢。所以佢叫我唔好喊,因為當時只有我可以幫到呢個家,其實係佢同我講呢番話前,我已經喊完。如果可以揀,我當然唔想發生呢啲事,不過我好慶幸,因為我睇到擁有一個齊齊整整屋企,唔係必然。」

曾經試過連續八個開工,肥仔聰未有返過屋企。現在,他會抽多些時間陪家人,跟一對仔女去玩。

「以前咩工作都接,只要賺到錢都接,我而家會選擇工作,反而會抽時間同個仔去海洋公園,落街食雪糕,多啲家庭生活。」他說。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!

鍾意就快D Share啦!