掃呢頁CODE去手機

2019年6月16日 星期日

【父親節】鄧景輝囝囝沒有爸爸的父親節 __,

鄧景輝太太Connie和兒子謙謙相依為命,細看昔日的全家福,鄧太仍甜在心頭。
鄧景輝太太Connie和兒子謙謙相依為命,細看昔日的全家福,鄧太仍甜在心頭。「我希望你能成為一個天使,一直護着我和媽媽,亦能在天上比在這個世界上更幸福 ...


「我希望你能成為一個天使,一直護着我和媽媽,亦能在天上比在這個世界上更幸福快樂。最後,希望你照顧着公公和爺爺,坐在天主的身旁。我亦會做你的工作:照顧好媽媽。多謝你照顧咗我9年,希望在天上能重遇」今日父親節,13歲的謙謙寫信給天上的爸爸——鄧景輝。

撰文:余燕儀

攝影:仇志德

相關新聞:安志杰樂做呷醋爹哋

有「新聞王子」之稱的鄧景輝,於15年12月24日、結婚12周年前夕墮樓身亡,終年51歲,遺下任職空姐的妻子Connie和兒子謙謙,兩母子相依為命,現在謙謙已經13歲,在親友們的愛和支持下,兩母子走出陰霾,以笑容迎接失去爸爸的父親節。

父親節前夕,兩母子在太古城寓所接受《蘋果》專訪,充滿正能量的鄧太說:「其實阿輝走咗之後,第一年我哋係冇過到父親節,因為我爹哋喺6月走咗。」鄧太的爸爸於15年12月確診第4期肺癌,醫生指只餘半年命,她說:「當其時12月真係發生好多事,我爹哋cancer,謙謙突然間出水痘,其實阿輝嗰個月都好多病,我已經叫佢睇醫生check清楚,因為冇乜時間理佢,我要睇住爹哋,陪佢出入醫院,最後爹哋喺父親節嗰個月走嘅,第一年嘅父親節真係好忙,要搞爹哋喪禮,嗰年匆匆過咗。」



謙謙寫了一封信給天上的爸爸鄧景輝,他承諾:「我會做你的工作:照顧好媽媽。」 謙謙寫了一封信給天上的爸爸鄧景輝,他承諾:「我會做你的工作:照顧好媽媽。」
堅強媽媽鄧太跟仔仔的相處,最重要是溝通。

堅強媽媽鄧太跟仔仔的相處,最重要是溝通。
鄧景輝兒子、現年13歲的謙謙大個仔了,變得堅強了,他說:「都過咗咁多年,都慣咗,好掛住一定有。」

鄧景輝兒子、現年13歲的謙謙大個仔了,變得堅強了,他說:「都過咗咁多年,都慣咗,好掛住一定有。」

「好掛住一定有」

人生無常,第二年父親節都帶着悲傷,鄧太說:「咁啱爺爺(鄧景輝父親)病危,嗰年父親節我哋有食飯,爺爺淨係認得謙謙,握住謙謙隻手,結果佢都9月走咗,所以父親節對我哋嚟講,係比較傷感同回憶多啲,因為好似好多事發生,我覺得係一個思念,思念公公、爺爺同爹哋。」

當年謙謙只有9歲,時間的洗禮,接受爸爸離去的事實,現年13歲的他大個仔了,變得堅強了,他說:「都過咗咁多年,都慣咗,好掛住一定有,但係都冇以前一諗起佢就傷心嗰啲。」鄧太說:「始終我哋信仰好強,成家都係天主教徒,每晚都有祈禱,感謝天主、爹哋、公公、爺爺、婆婆,已經走咗嘅人,佢哋喺天堂,感謝佢哋睇住我哋,其實我哋每日都有同佢哋傾偈,講吓發生乜嘢事,謙謙喺學校啲嘢,開心與唔開心,我哋一定唔會忘記,呢個係習慣。」

母兼父職是否好辛苦?鄧太說:「我就唔係咁辛苦,好彩我有屋企人,家姐就辛苦,因為負責睇佢(謙謙)啲功課,我就置身事外,同佢玩多,帶佢去旅行。」阿輝生前對仔仔功課好緊張?鄧太笑說:「太慈父。」謙謙:「佢同媽咪一樣,都係唔理。佢哋放工返嚟,咁啱我都放學,大家癱喺張床度冇嘢做。」鄧太大笑:「我哋一直都係用呢個方法。」

雖然只有短短9年時間相處,但謙謙視爸爸為偶像:「最崇拜佢講嘢囉,雖然佢唔係同我講得好多嘢,但睇佢啲新聞,有一次爸爸帶我去睇佢做嘢,見到佢報道,幾型!」有冇諗過將來做記者,好似爸爸一樣?謙謙說:「冇呀,因為太辛苦,我一定唔肯(凌晨)4點鐘起身。」鄧太:「因為爹哋嗰時4點鐘起身,差唔多下晝4點返嚟,所以7、8點就要瞓,嗰幾年作息都係咁,佢好辛苦。」

相關新聞:Oscar落淚感激爸爸



母子坦白無隱瞞

失去至親,怎樣走出陰霾?鄧太說:「我一直同謙謙關係好好,會同佢講所有嘢,冇任何隱瞞,包括爹哋點樣走,因為佢嗰晚喺我家姐屋企。(鼓勵謙謙)不如你自己講呀,嗰朝聽到姨媽話爸爸走咗……」謙謙低聲說:「呆咗!跟住……一開頭就喊,但好快平復番,跟住問姨媽:爸爸點走?跟住姨媽叫我留喺間房,因為佢要通知好多人,所以我自己留喺間房,但直到爸爸喪禮至喊,嗰段期間冇乜點喊。」

鄧太說:「我返嚟嗰時佢喊囉,攬住喊咗一次,爸爸喪禮先至大喊。可能佢見到我傷心,當時我喺北京,自己都喺酒店大喊,覺得好震驚,定下嚟我就問家姐:謙謙點呀?佢話謙謙OK,解釋咗畀佢知爸爸跳樓走,佢都明,佢鎮定咗冇嘢,等我返到香港,我哋有攬住喊。我係比較向前望嘅人,冇諗點解,諗咗都解決唔到,要做嘅係點搞阿輝嘅喪禮,最緊要其實都係佢(搭着仔仔手臂)、都係我嘅仔,因為生嘅人我哋要睇,死嘅人唔係話唔需要,係一種尊重,我喺佢面前唔掩飾喊,因為我覺得喊係一種懷念同讓愛繼續行嘅路。」

強媽鄧太跟仔仔的相處,最重要是溝通:「我全部嘢都同佢講,當佢大個知道,點解媽媽講大話,佢會仲唔開心,我畀佢知道𠵱家點做,就算今次訪問,都係想畀人知道佢走出嚟,啲人話唔好提,佢哋傷心,其實傷心個個都有,我覺得講出嚟係好,畀大家一個反省,譬如阿輝係抑鬱症走,屋企人唔可以怪佢,譬如我返工都有同人分享,畀人一個鼓舞,家人點樣行番出去。」



有「新聞王子」之稱的鄧景輝於2015年墮樓身亡。電視圖片

有「新聞王子」之稱的鄧景輝於2015年墮樓身亡。電視圖片
雖然只有短短9年時間相處,但謙謙視爸爸為偶像。

雖然只有短短9年時間相處,但謙謙視爸爸為偶像。

「我哋唔會孤單」

兩母子細看昔日全家福、父親節卡、阿輝生前親手為兒子做的portfolio,鄧太笑說:「呢份謙謙升小一,阿輝自己做,佢最大貢獻幫仔仔考到一間好學校。」今年父親節,謙謙想如何度過?他說:「約咗契爺同代父。」鄧太:「契爺係阿輝小學同學,好錫佢,代父睇住佢大,多咗人錫佢,我真係覺得感恩,我哋兩個唔會孤單,唔應該唔開心角度去諗,佢永遠喺心入面。我需要感恩,好多嘢上天編排好,唔應該有怨恨,我覺得阿輝都唔想我哋唔開心,因為佢知道我有能力帶住佢,開開心心。」最後,謙謙說:「父親節快樂!公公、爺爺、爸爸!希望爸爸喺天堂同公公、爺爺玩得開心啲。」




鍾意就快D Share啦!