掃呢頁CODE去手機

2019年6月16日 星期日

許志安黃心穎偷食:家姐同爸爸慶祝父親節 黃心穎繼續冇影 __,安仔,許志安,黃心穎,

究竟喺唔喺度呢?今日係父親節,藝人黃心美就約埋幾姊妹一齊同爸爸慶祝,當中心妙同心慧都有現身,三姊妹好開心同爸爸合照,心妙仲話:「HappyFather ...


究竟喺唔喺度呢?


今日係父親節,藝人黃心美就約埋幾姊妹一齊同爸爸慶祝,當中心妙同心慧都有現身,三姊妹好開心同爸爸合照,心妙仲話:「Happy Father’s Day #fatheranddaughters#weloveyou(父親節快樂!爸爸與女兒嘅日子,我們愛你!)」不過早前受安心事件影響嘅黃心穎就唔喺度,唔知佢幾時會現身呢?

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!