掃呢頁CODE去手機

2019年6月16日 星期日

父親節2019:嚴父淚湧助走出低谷!何雁詩欠爸爸一生一世 __,何雁詩,

多得他,阿詩搵番自己。又到父親節,重視家庭節日的何雁詩因要到新加坡打高爾夫球比賽,所以已提前跟爸爸慶祝,她坦言以前都會買禮物,但近年就請爸爸食飯多,問 ...


多得他,阿詩搵番自己。


又到父親節,重視家庭節日的何雁詩因要到新加坡打高爾夫球比賽,所以已提前跟爸爸慶祝,她坦言以前都會買禮物,但近年就請爸爸食飯多,問何爸爸最難忘父親節?她在旁笑說:「大鑊喇!考起佢!」何父笑言最緊要一家人齊齊整整:「佢有時畫張卡,有時話爭住先,爭爭吓就唔記得咗。」

一家三口Golf情

何爸爸在阿詩六歲時開始培養她打Golf,這項運動已變成「何家的活動」,更是一門三傑,問到球技最叻是誰?阿詩指住爸爸笑說:「一定唔係佢。」兩父女即場爆料:「媽媽最叻,佢最近贏咗個比賽。」但何媽媽怕醜拒上鏡,八年前阿詩曾代表香港打亞運,去年強勢復出的她在香港女子業餘錦標賽封后,她說:「爹哋一直想我喺高爾夫球方面有啲成績,唔想我打咗咁多年嘥咗佢。」何爸爸說:「我個女何雁詩都唔差㗎,佢用功咁多年,好難打得咁高水準,依家再努力啲,希望佢可以有機會打奧運㗎」

重拾球桿望女兒明

她坦言當然想打奧運,但距離這個目標仲有好遠的路,她說:「首先要打番個信心返嚟先,呢排好多亞洲區比賽打,希望一個比一個打得好,打Golf冇年齡限制,睇我爸爸今年70歲仲打到,老虎活士同廿幾歲嘅鬥,今年仲贏咗大滿貫。」她自揭去年重拾球桿,因為當時她自覺思想好負面,身邊好似好黑暗,就回憶生命中覺得最正面的一刻,她就諗到高爾夫球,最令到她好激勵:「同娛樂圈唔同,打Golf高爾夫球只要你努力、調整好心態同身體狀況,你成績好就會贏,但娛樂圈唔係你唱得好演得好就得,會有其他因素影響,當時我想寧靜番個心態,就去打番golf。」

早年她患過情緒病,何爸爸坦言非常擔心:「做父母梗擔心,我哋得一粒女,惟有放低晒所有嘢睇住個女先,有時我哋都畀到壓力佢,父母梗係望子成龍,希望佢樣樣表現得出色啲,叫佢唱歌唱好啲,搵老師去學吓啦,又會話你孭住香港旗代表出去打波,咁講又會有壓力。」阿詩承認父親對她要求很高,但自細已慣了這模式生活,她反而覺得壓力來自對自己期望都好高,她說:「好記得爹哋講,你一係唔好打,一打就要打到最好,所以我希望樣樣都做到最好。」

男兒有淚不輕彈

阿詩最深刻是有次心情低落,她中學同學到家中陪伴她,爸爸突然走入房喊住說:「你老竇你一粒女,我真係好擔心你。」當時她就跟住喊,她說:「點解我咁大感覺,因為爹哋好少喊,佢好少喺人哋面前表露佢嘅情緒,嗰刻我就提自己要開始好起嚟。」

未來女婿好乖仔

她與鄭俊弘(Fred)拍拖兩年,曾經有傳何父不喜歡Fred,何爸爸親口否認,他表示過去對女兒交友沒有任何意見,他笑說:「因為我都唔知佢嚟真定嚟假,我點可以處理、加以評論呢,到佢哋話真係拍拖,我就擘大對眼睇吓,呢個男仔都幾好,又唔多聲氣,好尊重老人家,我覺得佢幾孝順,我覺得呢個男仔相當好嘅。」阿詩笑言早就放心了,因為父親與男友認識後,她覺得爹哋鍾意Fred多過自己:「佢哋好多嘢傾,傾得好投契,兩個口水佬。」問何父有跟Fred打高爾夫球?他笑說:「好多人練得唔好就忟,嗰啲人脾氣可能麻麻地,但我未見過佢練得唔好會忟。」他表示不會催女兒結婚:「我都好遲結婚。」阿詩笑言將來有小朋友,她最想由爹哋教個孫打波。

場地:園藝高爾夫中心

--------------

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!