掃呢頁CODE去手機

2019年6月16日 星期日

安志杰樂做呷醋爹哋 __,安志杰,

JC指安志杰面對囡囡Tessa及囝囝Elvis非常有耐性。
JC指安志杰面對囡囡Tessa及囝囝Elvis非常有耐性。大銀幕上的安志杰是硬朗鐵漢,回家即時柔情萬縷。昨日他與太太JessicaC.及一對仔女在西環 ...


大銀幕上的安志杰是硬朗鐵漢,回家即時柔情萬縷。昨日他與太太Jessica C.及一對仔女在西環受訪,安志杰說:「以前我根本冇諗過有個家庭,但係𠵱家真係好開心。」提到愛女Tessa,安志杰坦承是呷醋爹哋:「有次,我見到陳國坤個仔拖住我個女,我好唔開心,全日喺度假笑。如果佢第時有男朋友,我諗過好多好多次呢個畫面。」

當爸爸後,安志杰更感受到母親的愛:「以前我受傷,媽媽會話我好曳。𠵱家我好明白,因為佢哋受傷,我會好嬲即刻變做Hulk。」他認為自己要無時無刻保護家人,自嘲一家四口外出就會變成特務:「我會望吓天、望吓地,周圍睇吓,地下有冇屎,呢度附近好多屎,哈!」

相關新聞:Oscar落淚感激爸爸



有囝囝錫錫,安志杰冧到爆。 有囝囝錫錫,安志杰冧到爆。

Jessica C.聞言即大讚好老公為家庭犧牲很多:「我知道他工作很辛苦,他不在香港,我會寫信給他,告訴他他有多好。其實我沒有想像過Andy(安志杰)是這樣好的丈夫和爸爸,我只知他喜歡小動物。很多男人,面對小朋友會逃走,但他沒有,他真的很溫柔和感性,最享受就是與小朋友玩的時間。」

Jessica C.又指老公不是有耐性的人,但面對囡囡Tessa及囝囝Elvis卻非常有耐性,安志杰說:「呢個感覺對我嚟講好奇妙,以前我做嘢,幾危險我都唔怕,𠵱家真係怕,乜都好驚,因為我好清楚,一定要留番自己嚟照顧屋企。」

採訪:盧妹

攝影:仇志德




鍾意就快D Share啦!