掃呢頁CODE去手機

2019年6月16日 星期日

英超Fever:普巴提交轉會申請 曼聯唔放人就罷操 __,曼聯,

(GettyImages/互聯網)港網No.124小時足球賠率:https://bit.ly/2UmNL0L 曼聯中場保羅普巴為求轉投皇馬,終於要出絕 ...


(Getty Images/互聯網)


港網 No.1 24小時足球賠率:https://bit.ly/2UmNL0L 

曼聯中場保羅普巴為求轉投皇馬,終於要出絕招,根據西班牙《每日體育報》爆料,呢位法國國腳準備向紅魔鬼遞交轉會申請,如果會方唔放人,佢就會罷操。

普巴想加盟皇馬已經係公開嘅秘密,特別係施丹回巢成為皇馬主帥後,極力邀請呢位同胞來投,甚至承諾以佢為球隊核心,令普巴更加非走不可。

不過,曼聯出售普巴一事,索價1.8億歐元,但皇馬最多只願畀1.25億歐元,令交易陷入困局。早前更傳出施丹向普巴發出最後通牒,要求佢盡快決定是否來投。

來到呢個地步,普巴必須以強硬態度向曼聯施壓,甚至不惜用罷操逼球會放人。以往亦有唔少球員用呢個「絕招」成功轉會。事實上,曼聯與其留1位無心戀戰嘅球員,倒不如出售佢,套現資金簽新球員好過。

立即參加「賞您睇」:http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!