網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月20日 星期四

陳晨:34C陳晨唔大食!Keep Fit必守呢條規則 __,陳晨,

雖然Elsie擁有34C、23、34嘅Fit爆身材。「美女學徒」陳晨(Elsie)擁有標致面孔及索爆身材,最近去旅行大晒泳照引來網友狂讚,三圍34C、 ...


雖然Elsie擁有34C、23、34嘅Fit爆身材。


「美女學徒」陳晨(Elsie)擁有標致面孔及索爆身材,最近去旅行大晒泳照引來網友狂讚,三圍34C、23、34的她講到Keep Fit心得,直言最緊要注意飲食,而她通常是少吃多餐:「好在我本身食欲唔大,食好少嘢好易飽,建議大家每餐食到七、八成飽就停,如果嗰排要減肥,九點後就唔好食嘢。」

此外,她表示運動方面亦很重要,最近有做Gym、瑜伽及高空瑜伽,問到是否滿意現時身形?她說:「都OK!但係可以再Firm啲,如果可以練到腹肌就更好。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!