網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月25日 星期二

有美相伴夾公仔 60歲才子陶傑玩上癮 __,陶傑,

近年夾公仔機周街都係,有唔少人不惜大灑金錢夾完又夾,估唔到連才子陶傑都有興趣玩埋一份,而且仲有美女相伴添。其實佢哋係影緊嘢,因為睇真啲,有幾位攝影師在 ...




近年夾公仔機周街都係,有唔少人不惜大灑金錢夾完又夾,估唔到連才子陶傑都有興趣玩埋一份,而且仲有美女相伴添。

其實佢哋係影緊嘢,因為睇真啲,有幾位攝影師在場拍緊片影緊相㗎。60歲嘅陶傑負責操作控制桿,靚女就係身邊教路畀意見,可惜一直都唔成功。大件嘅夾唔起,轉夾細份嘅,好快就有斬獲,立即影相留念,拍攝工作亦大致完成。

不過,唔知係咪玩上癮呢,才子一支公繼續入銀仔挑戰,表情亦唔再係拍攝時咁笑笑口,變到勁認真,可能夾唔到唔甘心!

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!

鍾意就快D Share啦!