掃呢頁CODE去手機

2019年6月22日 星期六

熱辣辣谷劇!陳煒同黃智賢標晒汗 __,陳煒,黃智賢,

陳煒同黃智賢合作新劇。藝人陳煒與黃智賢為無綫新劇《好日子》到圍村宣傳,期間有小朋友舞麒麟助興,場面熱鬧,奈何天氣酷熱再加上陽光普照,一眾演員熱到汗流浹 ...


陳煒同黃智賢合作新劇。


藝人陳煒與黃智賢為無綫新劇《好日子》到圍村宣傳,期間有小朋友舞麒麟助興,場面熱鬧,奈何天氣酷熱再加上陽光普照,一眾演員熱到汗流浹背。

陳煒透露重回該地方滿滿回憶,她說:「記得第一日拍夜戲,好多小朋友做完功課都嚟睇拍戲,有啲仲畫埋畫、寫埋字畀我。」更指年幼時暑假也於該處住了兩個月:「我唔知點解,但拍嗰時都有話畀村長知,記得細個有次打風好大雨,池塘嘅水倒灌,令到啲魚、蝦沖晒去坑渠度,我哋就釣上嚟做海鮮餐,平時池塘上有荷花,夜晚會見到螢火蟲。」曾住過元朗村屋的黃智賢,則笑指屋企附近有豬欄。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!