掃呢頁CODE去手機

2019年6月22日 星期六

葉蒨文避入大廈歎住冷氣等車 年輕人熱辣辣圍警總自討苦吃? __,葉蒨文,

呢幾日熱到傻,平均30度以上,而且驟雨落下停下,太陽曬乾咗再落過,搞到香港好似蒸籠咁,又濕又熱又焗,喺街行兩步就滿頭大汗、大汗淋漓、汗流浹背、揮汗如雨 ...




呢幾日熱到傻,平均30度以上,而且驟雨落下停下,太陽曬乾咗再落過,搞到香港好似蒸籠咁,又濕又熱又焗,喺街行兩步就滿頭大汗、大汗淋漓、汗流浹背、揮汗如雨、汗如雨下,總之就成身汗

所以,葉蒨文(莎莉)行完街,走出室外準備上車閃人,點知司機未到,都係嗱嗱聲避返入大廈,涼住冷氣等好過。

企喺有冷氣嘅地方等人之常情,熱辣辣唔通仲專登走出街攞苦嚟辛咩!偏偏,香港有班年輕人選擇著晒黑色衫、戴埋口罩,曬住太陽淋住雨,唔怕攞苦嚟辛,唔怕被打捱催淚彈,只怕以後日子過得更慘,所以不惜圍堵警總、政府大樓,只係為爭取自己所認為正確嘅事、爭取更好嘅將來。

或者有人唔明白、唔認同、唔欣賞,不過請唔好只係安坐家中涼住冷氣、飲住汽水就話呢樣唔好、嗰樣唔啱,因為日後可能連say no都唔得嘅日子,正正就係由呢班年輕人去「歎」。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!

鍾意就快D Share啦!