掃呢頁CODE去手機

2019年6月22日 星期六

《好日子》:因為呢樣嘢!朱敏瀚慘被余思霆嫌棄 __,《好日子》,余思霆,朱敏瀚,

慢慢學好國語咪得囉!「情侶檔」余思霆與朱敏瀚出席無綫劇集《好日子》宣傳,被問到拍住拖工作是否很開心?思霆即表現緊張,僅表示宣傳的確開心,但隻字未有提到 ...


慢慢學好國語咪得囉!


「情侶檔」余思霆與朱敏瀚出席無綫劇集《好日子》宣傳,被問到拍住拖工作是否很開心?思霆即表現緊張,僅表示宣傳的確開心,但隻字未有提到男友。不過見到女友如此表現,敏瀚即出手相助接住講,透露劇集已完成一年半,如今能再與劇中演員聚首很高興,對於被指是定情劇,他笑說:「其實係呢套劇認識,未咁快開始拍拖。(思霆喺你面前咁斯文,平時都係咁?)都斯文嘅。」被男友公開讚美,思霆也忍不住冧爆回應句「多謝!」

以雙語拍拖

問到思霆為何尷尬?她說:「因為第一次咁樣一齊做訪問,感覺好奇怪,又驚講錯說話,因為廣東話唔夠好。」敏瀚就表示平日與女友會以國語及廣東語雙語交談:「思霆廣東話未必好好,我國語又唔好,咁就互相幫助一齊學習。(思霆係咪乖學生?)都幾乖,好上進,依家佢拍劇,睇劇本時都會教佢。」問到思霆可認為男友國語有進步?她自言平日心急便會講國語,男友聽不明白時也會問發問,不過敏瀚即爆曾被對方嫌棄:「佢話唔好同人講,女朋友係講國語。」

唔阻拍親熱戲

談到二人於劇中沒有感情線,反而思霆與翟威廉演一對,還有錫面戲份,問到敏瀚會否阻止女友演親熱戲?他笑說:「唔會,因為我都會有咁嘅情況嘛!其實我哋都唔介意再合作。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!