掃呢頁CODE去手機

2019年6月9日 星期日

【引渡惡法】張堅庭寸林鄭非對港人負責:同佢講嘢冇意思 __,張堅庭,

(左圖採攝:黃家慧)
民陣今日發起「反送中」大遊行,曾在89年六四上北京支持民運人士的導演張堅庭,今日亦有參加遊行。《蘋果》記者在灣仔路段遇上張堅庭,他接受訪問時表示在銅鑼 ...


民陣今日發起「反送中」大遊行,曾在89年六四上北京支持民運人士的導演張堅庭,今日亦有參加遊行。《蘋果》記者在灣仔路段遇上張堅庭,他接受訪問時表示在銅鑼灣插入遊行隊伍,而他又謂今次是繼2003年反對《23條》立法後,相隔16年再上街遊行。問到甚麼理由驅使上街,他說:「同香港人一樣,呢個條例修訂影響好深遠,成個經濟結構都有好大改變。」張堅庭又直言,今次出來遊行並非為了下一代:「我係為香港,下一代已經有自己嘅打算,我哋可以唔出嚟,但呢個地方咁大嘅挑戰時,我覺得要出嚟表達意見。」

相關新聞:【引渡惡法】與妻容海恩唱反調 袁彌昌籲暫緩修例



至於秋後算賬?張堅庭則坦言不是活在別人的標準:「唔係我自己嘅問題,係人哋點睇你,秋後算賬有好多個層次,可能突然間將你提升到好嚴重、好大嘅一個history,可能覺得呢啲唔係有組織嘅我唔理佢住,我點知?我唔係為人哋標準生活。」被問到若然經過今次遊行,政府依然坐視不理,還可以做甚麼時?他說:「我估計政府都唔會聽,同2003年好唔同嘅係《23條》開始時候,中央政府仲未對香港咁強勢,佢哋仲有商量餘地,今次我諗好強勢,我睇唔到佢會有改變可能。」



問到今日有很多市民上街,是否覺得感動?張堅庭說:「唔會用感動呢個字,呢個係公民責任,你覺得呢度有問題就要表達,唔出聲就即係你接受咗,你接受咗第日有乜後果你咪要接受囉。」問他有沒有說話想對林鄭說?他擰頭說:「冇嘢同佢講,講唔到!我諗佢唔係同香港人負責,咁佢唔係同香港人負責又使乜同佢講?我同佢講嘢都冇意思。」

相關新聞:【引渡惡法●Fact Check】台灣N次表態反修例 政府硬推意圖不攻自破(附時序表)



而他又預計,若惡法通過,香港只會繼續變差:「好簡單啲外資唔會嚟香港,以前有好多隱藏公司會嚟,之後就唔會,可能會去新加坡,冇錢嘅去台灣,如果呢啲外資嚟唔到香港,香港嘅問題就會慢慢出現,支撐到咁嘅樓價,一定要有金融行業,有咁嘅人工先可以支持到成個社會。」他又建議如果有兩層樓在手,可以將一層樓套現,保證有現金隨時可用。



至於修例引起移民話題,張堅庭就指身邊好多朋友已早有計劃:「唔係新一輪,我喺加拿大嘅朋友啲細路基本上已經返咗去,未有條例已經返咗去。一方面學校壓力大,非政治問題已經令好多人移民。唔好話加埋政治問題,淨係一個教育,讀國際學校兩個細路3萬,你去美加、澳紐係唔使錢,即係每個月多咗3萬,有時你賺都賺差唔多錢,樓價又可能平25%,份工可能唔係好多錢,但計計埋埋舒服好多,生活似個人。」



至於有甚麼想對香港人說?張堅庭說:「區選、議會裏面用嚟表達香港人點諗,如果你區選或者喺立法會冇乜進賬(議員人數),即係話接受未來個生活習慣,我覺得OK呀,你有權選擇,我覺得區選同立法會,就可以睇到香港人點諗。」



民陣6.9反惡法遊行

日期:6月9日(日)

集合地點:維園草地

時間:下午2時30分集合、3時正起步

遊行路線:維園草地遊行至金鐘添美道立法會

(資料來源:民陣)



------------------------------

新聞有價 你肯為《蘋果動新聞》付幾多錢?

https://hk.adai.ly/QDTT6y5mgX

--------------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9




鍾意就快D Share啦!