掃呢頁CODE去手機

2019年6月20日 星期四

陳華鑫:網民錯重點!陳華鑫囡囡戒人奶溫馨食糊仔 __,陳華鑫,

畫面好溫馨。參選2012年香港小姐入行的無綫小花陳華鑫(Gloria)去年底誕下愛女,不時在社交網上載囡囡的照片,有女萬事足!囡囡不經不覺已半歲,一直 ...


畫面好溫馨。


參選2012年香港小姐入行的無綫小花陳華鑫(Gloria)去年底誕下愛女,不時在社交網上載囡囡的照片,有女萬事足!囡囡不經不覺已半歲,一直餵人奶的Gloria雖然奶水充足,BB吃不完,但現時亦開始戒人奶。

Gloria在社交網上載一張餵囡囡食糊仔的照片,相中見Gloria細心餵食,囡囡食得開心,更用腳仔踩住穿短褲騷長腿的媽咪,並留言:「終於開始加固之路,起初仲驚Maddie BB唔鍾意食,見你食到津津有味,好感動,可以開始戒人奶。」唔少網民都大讚畫面相當溫馨,亦有網民錯重點放喺Gloria嘅白滑長腿度,大讚作為媽咪的她身形Fit爆。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!