掃呢頁CODE去手機

2019年6月20日 星期四

張建聲帶農夫夜蒲攬女 何珮瑜爆樽踢竇 __,何珮瑜,張建聲,農夫,陸永權,鄭詩君,

張建聲帶農夫夜蒲攬女何珮瑜爆樽踢竇21分鐘前向西三部曲城市驚恐系列最終章《作家的謊言:筆忠誘罪》講述男人偷食而搞出一身蟻的電影,由張建聲(Justin ...


  • 張建聲帶農夫夜蒲攬女 何珮瑜爆樽踢竇
  • 21分鐘前






向西三部曲城市驚恐系列最終章《作家的謊言:筆忠誘罪》講述男人偷食而搞出一身蟻的電影,由張建聲 (Justin) 飾演作家「徐哲」,妻子則由增肥15磅的何珮瑜 (Jeana) 扮演,片中 Justin 與農夫的陸永及C君係老友,三個男人除了鍾意摸酒杯底傾偈外,亦會約埋一齊去滾,但上得山多終遇虎,有次 Jeana 揭發三個男人的 whatsapp 留言及 emoji有古怪,她不止查出老公行蹤,仲即時衝去夜場踢竇。

對於今次兼做電影監製的張建聲,自言今時今日能夠拍到一部戲認真唔簡單,他說:「我好鍾意呢個劇本,覺後故仔好吸引,所以自己去搵資金投資,成個過程到部戲出街,真係經歷咗好多,希望香港觀眾撐返本土製作,我哋真係好有心做呢部戲,大家入去睇咗先,一定唔會令大家失望。」

Jeana在新片中做師奶完全冇得靚,全片近乎素顏上陣,她說:「冇得靚我唔知幾開心,等咗呢個機會好耐。其實拍完套戲都事隔一年,呢排再睇番發覺原來套戲好複雜,最起碼要分四個層次演,但因為拍時係跳拍,所以好多謝導演同編劇一路指導。我記得嗰段日子開工,都冇話跳唔到出去,最緊要係喺嗰個狀態入面,但要hold住呢種情緒係辛苦嘅,喊到眼腫都唔敢放鬆。」

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!

鍾意就快D Share啦!