掃呢頁CODE去手機

2019年6月20日 星期四

肥媽:激讚辣到不得了!阮兆祥大爆肥媽死穴 __,肥媽,阮兆祥,

肥媽、黑妹、阮兆祥同黎耀祥呢個「媽妹祥祥」組合真係不得了!藝人肥媽(MariaCordero)、李麗霞(黑妹)、阮兆祥和黎耀祥自組成「媽妹祥祥」組合, ...


肥媽、黑妹、阮兆祥同黎耀祥呢個「媽妹祥祥」組合真係不得了!


藝人肥媽(Maria Cordero)、李麗霞(黑妹)、阮兆祥和黎耀祥自組成「媽妹祥祥」組合,六月初前往馬來西亞雲頂開演唱會,四人施展渾身解數,先後以「逆齡俏學生」、「情歌王子」、「筷子姊妹花」等勁爆造型,唱盡70-90年代英文經典金曲以及電視劇主題曲,令現場逾五千觀眾熱血沸騰。他們更走落台與觀眾握手,發揮親民本色。

四人年紀加起來超過二百歲的他們,挑戰扮演超齡「學生哥」及「學生妹」,祥師兄笑言:「其實都唔係好特別啫,我同黎耀祥都係演番自己,反而肥媽同黑妹嘅學生妹造型真係令我哋眼前一亮,辣到不得了,可以話係SPICY LADIES!」愈講愈興奮的他更大爆肥媽「死穴」:「大家咪睇肥媽平時大大聲,好似乜都冇有怕咁,其實唔係㗎,佢有樣嘢好怕嘅,不過唔係佢老公,而係榴槤呀!今次我哋呢個雲頂SHOW,有朋友拎咗啲貓山王嚟同我哋打氣,肥媽一聽到榴槤兩個字即走夾唔抖,真係畀佢笑死。」祥仔爆料肥媽的老公亦有同行,笑言肥媽私底下對老公相當「姣」,十分搞笑。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!