掃呢頁CODE去手機

2019年6月28日 星期五

【謝霆鋒係紅娘】與楊政龍俄羅斯撻著 容祖兒甜笑:佢就想 __,容祖兒,楊政龍,謝霆鋒,

【謝霆鋒係紅娘】與楊政龍俄羅斯撻著容祖兒甜笑:佢就想46分鐘前壹仔踢爆容祖兒同老闆楊受城細仔楊政龍拍拖4個月後,祖兒回應傳媒時,未有否認拍拖,更甜笑說 ...


  • 【謝霆鋒係紅娘】與楊政龍俄羅斯撻著 容祖兒甜笑:佢就想
  • 46分鐘前




壹仔踢爆容祖兒同老闆楊受城細仔楊政龍拍拖4個月後,祖兒回應傳媒時,未有否認拍拖,更甜笑說:「佢就想。」消息指,呢段姊弟戀是去年6月在俄羅斯世界盃撻著,促成呢段「兒龍戀」背後的人,正是謝霆鋒。

之後,祖兒同楊政龍好多時一齊出海滑水,再去日本滑雪,滑到愛火加猛,然後見得愈來愈密,大家都是英皇人,見的機會多到數不完。祖兒冇否認拍拖,經理人霍汶希又話將來嘅事冇人知,睇嚟「兒龍戀」已經昇華。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!

鍾意就快D Share啦!