掃呢頁CODE去手機

2019年6月28日 星期五

政Whats噏:政Whats噏:「我們不再是我們」? 游蕙禎退出青年新政 __,游蕙禎,

游蕙禎宣布退出青年新政。因宣誓風波而被禠奪議席嘅前立法會議員游蕙禎,從政以來都以青年新政牌頭示人,不過今日(28日)起大家都要改改,事關佢就喺Face ...


游蕙禎宣布退出青年新政。


因宣誓風波而被禠奪議席嘅前立法會議員游蕙禎,從政以來都以青年新政牌頭示人,不過今日(28日)起大家都要改改,事關佢就喺Facebook上宣布退出青年新政喇。

游蕙禎今日就發文同上載4年前青年新政成立時嘅記者會相片,提到加入至今4年幾,身邊戰友都係佢走落去嘅力量,但自己亦有無可言喻嘅歉疚,因為到現時都畀唔到咩佢哋,而過咗4年或到要重新變陣嘅時間。

佢就話,人同人嘅關係不時有改變,有時係戰友、同道,有時亦係依靠,關係唔應該因組織去概括,所以離開後仍然係心中有位置嘅朋友,而佢今次同青年新政講再見,但佢同呢班戰友就必會再見咁話。

游蕙禎公布消息後,唔少網友都留言同關注佢嘅最新路向,好似有人關心佢係咪正式淡出,以後政治係咪唔關佢事,亦有人問到係咪另起爐灶喎。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!