網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月30日 星期日

拍劇受傷被電單車死氣喉辣燶腳 高海寧:豆腐ling上身 __,高海寧,

拍劇受傷被電單車死氣喉辣燶腳高海寧:豆腐ling上身29分鐘前高海寧首部擔正的劇集《婚姻合伙人》存倉兩年,早前終於順利放映並播完,觀眾反應好壞參半,但 ...


  • 拍劇受傷被電單車死氣喉辣燶腳 高海寧:豆腐ling上身
  • 29分鐘前




高海寧首部擔正的劇集《婚姻合伙人》存倉兩年,早前終於順利放映並播完,觀眾反應好壞參半,但無可否認高Ling與楊明呢對搭擋幾有火花。於是,TVB食住個勢再搵高Ling、楊明合作新劇《網絡騙案》,正拍得如火如荼,高Ling更唔小心喺拍攝中受傷,被電單車死氣喉辣燶腳。

高Ling事後在IG上載受傷相片,見佢小腿位置一大撻傷痕,睇落相當嚴重,對美腿留疤就慘喇!不過,高Ling話:「每一次傷痕累累,都會變成努力的印記!努力完成工作,努力做好自己!#幸好不太嚴重」

相信fans們可以放心,而且見佢咁樂觀敬業,期待佢其他擔正作品盡快播出,如《C9特工》。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!

鍾意就快D Share啦!