網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月15日 星期一

52歲黃澤鋒妻奇迹誕女 生死一瞬間 __,黃澤鋒,

雖然今次手術費花了十多萬元但母女平安,黃澤鋒坦言咩都值!
52歲黃澤鋒妻奇迹誕女生死一瞬間藝人黃澤鋒與52歲太太陳麗麗年初公布成功造人,上周初剖腹誕女,過程驚險,昨天澤鋒在社交網報喜之餘,透露母女曾命懸一線, ...


52歲黃澤鋒妻奇迹誕女 生死一瞬間

藝人黃澤鋒與52歲太太陳麗麗年初公布成功造人,上周初剖腹誕女,過程驚險,昨天澤鋒在社交網報喜之餘,透露母女曾命懸一線,受訪期間一度哽咽:「只希望兩個入去,三個出番嚟!」幸最後母女平安,即使花了十多萬元亦不肉痛,並笑言太太想再生!

高齡產婦生B風險特別高,早前黃澤鋒曾透露太太會選擇剖腹降低危險性,但生產過程仍出現嚴重問題,生死一瞬間。如今母女平安,澤鋒才敢公開報喜,雖然夫婦二人都想再生,但他不想愛妻搵命博。今胎女兒似爸爸,多頭髮,重六磅,暫未改名,乳名為「小黃妃」,英文名為Miracle(奇迹),認真貼切!

心急老竇鬧喊個女

澤鋒昨日受訪時,因擔心母女而一度哽咽說:「幸福唔係必然,原本好開心入產房,係想睇住囡囡出世,太太最初半身麻醉,但因腳腫,後來血壓仲升得好高暈咗,要轉全身麻醉,醫生突然請我出手術室,當時我好驚,等咗半個鐘,好難過,唔知點算!我只係希望兩個人入去,三個人出番嚟,平平安安!半個鐘後姑娘出嚟報喜,叫我入產房剪臍帶,兒科醫生話我囡囡喊唔出聲,我嗰時有啲忟,咪鬧阿女『喂,你想點呀?』結果佢就喊,佢一喊就冇咩事。」

「小黃妃」重六磅,頭髮多多似爸爸。
  • 「小黃妃」重六磅,頭髮多多似爸爸。
澤鋒昨日網晒囡囡腳仔相報喜。

  • 澤鋒昨日網晒囡囡腳仔相報喜。
黃澤鋒指太太雖然想再生,但要視乎其健康狀況再作決定。

  • 黃澤鋒指太太雖然想再生,但要視乎其健康狀況再作決定。

瞓兩晚ICU仲想再生

醫生邊為澤鋒太太縫針邊解釋,指其太太生產時血壓飆升至200mnHg,有中風可能,去到妊娠毒血爆發臨界點,唯一方法是等小朋友出世,媽咪便會安全,幸而最後大步檻過,澤鋒說:「真係冇諗過,佢哋出嚟嗰晚,我好難過。囡囡同太太送咗上去ICU,瞓咗兩晚,醫生同我講話唔使擔心,話太太血壓會慢慢降番,佢哋母女平安,我於願足矣!」

澤鋒嘆謂幸福非必然:「我只係想大家平平安安,幸福咁生活,有冇錢?(囡囡)叻唔叻?都冇所謂。今次係個天賜咗份禮物畀我,已經好感恩。」對於今次太太剖腹生女又住ICU,共花了十多萬元,澤鋒坦言不肉赤:「錢冇所謂o架!銀紙使得到先係銀紙,人在天堂,錢在銀行,今次使咗十幾萬,我都仲畀得起,咪再努力工作搵過囉!」對於太太想再生,澤鋒坦言一切要視乎其健康狀況再作決定。






鍾意就快D Share啦!