網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月16日 星期二

林利:52歲林利簽字娶台灣老婆:始終要有個家! __,林利,

恭喜晒!52歲歌手林利今日正式脫單升做人夫,林利曾患有直腸癌,上年接受切除腫瘤手術,現已康復。今午他與台籍女友Erin在律師樓簽字結婚,一對新人穿上簡 ...


恭喜晒!


52歲歌手林利今日正式脫單升做人夫,林利曾患有直腸癌,上年接受切除腫瘤手術,現已康復。今午他與台籍女友Erin在律師樓簽字結婚,一對新人穿上簡單便服在林利媽咪及胞弟見證下進行儀式,林利說:「仲緊張緊,今日心跳未停過,有啲唔敢相信,依家幾好雙雙對對,做咗人夫開始有個責任,始終每個人都需要有個家,個心同工作都會定落嚟,我係好適合結婚嘅,我嚮往咗好耐,對我嚟講係好好。」本來太太母親都會來港見證簽字儀式,怎知岳母護照過期,不過他跟太太都會到台灣再註冊一次。

林利笑言原來在律師樓註冊氣氛好嚴肅,當他與太太咀嘴時,他還講笑說:「你尋晚食咗大蒜?」好讓氣氛輕鬆一下。儀式結束後林利與太太二人世界到中環一餐廳撐枱腳,他說:「你望吓我,我望吓你,以後就叫老婆老公,都係好大轉變。」因為沒有擺酒打算,所以註冊都沒有通知朋友,他說:「真係簡簡單單,好切合我嘅個性。」

林利坦言都想生B,問到太太有喜未?他說:「未,你估咁容易,我會努力吓,請教吓杜生(杜德偉)點樣整出嚟。」他表示太太暫時會港台兩邊走,不過將來會在港時間較多。下個月他將會到俄羅斯做一個慈善演唱會,屆時太太都會同行,接住又要開拍新劇《使徒行者3》,所以最快都要年底才去度蜜月,他說:「依家計劃去坐郵輪。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!