網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月16日 星期二

陳煒:C1:陳煒認愛被鬧小三新歡護花 __,小三,陳煒,

公開認愛後即遭爆料,陳煒被鬧小三,新歡護花:「有我喺度唔怕!」單身7年的藝人陳煒日前承認有新戀情,與年輕約5歲、同是失婚的醫生陳國強譜姊弟戀,沒料報喜 ...


公開認愛後即遭爆料,陳煒被鬧小三,新歡護花:「有我喺度唔怕!」


單身7年的藝人陳煒日前承認有新戀情,與年輕約5歲、同是失婚的醫生陳國強譜姊弟戀,沒料報喜沒多久即有讀者爆料,指男方根本未離婚,鬧爆陳煒是「小三」!陳國強昨日得悉女友被屈即開腔護航,並Man爆隔空發表愛的宣言:「唔怕,有我喺度!」難怪氹得陳煒非常冧。

現年45歲的陳煒,自與台灣富商顏志行離婚後一直單身,緋聞欠奉,直至去年邂逅約40歲、有「大鼻郭晉安」之稱的醫生陳國強(Dr.Aldous Chan),由於雙方均失婚,很快就由朋友發展成情侶,早前陳煒被發現陪男友出埠工作,令戀情曝光,及後她大方承認剛開始拍拖,希望大眾給予空間,心情大靚的她更被本報拍得物色靚樓,似乎要準備嫁妝。

與前妻共同撫養兩女

不過公開戀情僅兩天,竟有人爆料指陳國強其實未離婚,還有兩名女兒,直斥陳煒是「小三」!本報昨日向男方求證,他即為女友發聲,否認未離婚之說,直言與陳煒開始拍拖時已回復單身:「陳煒都係聰明女,一定搞清關係先開始。」他指與前妻一年前離婚,並已辦妥手續,由於兩名女兒乃與前妻共同撫養,故雙方有見面:「前妻負責照顧,我負責經濟支援,兩個女都知我依家女朋友係陳煒。(佢哋對陳煒印象點?) 冇問,但都唔會討論,驚佢哋睇到新聞有壓力。」

尷尬急步閃

問到可擔心負面報道令陳煒不開心?他又Man爆說:「唔會,因為有我喺度!(知唔知爆料者身份?)其實都唔知係衝住我、定係陳煒而嚟,佢嘅目的不明,所以唔會理咁多。」而陳煒得知男友公開發表愛的宣言,當然心花怒放,甜到漏說:「陳醫生都回應咗,我都冇嘢補充!」

有愛情滋潤的陳煒心情靚靚,前晚聯同時裝設計師何國鉦,到尖沙咀的酒店與無綫高層樂易玲飯敍,同場還有樂易玲兩名兒子,直至晚上9時許,陳煒率先步出酒店,起初見到記者也面帶笑容,但當被追問新歡婚姻狀況時即表現尷尬,隨即急步行到座駕旁上車,未及記者問完問題便絕塵而去。

何國鉦戥「妹妹」開心

視陳煒為「妹妹」的設計師何國鉦(Dorian)前晚約她與無綫高層樂易玲食飯,席上當然有祝賀陳煒蜜運成功,Dorian表示:「席上好多人恭喜佢,我都識呢個男仔,大家食過一次飯,覺得佢好文靜,高大又斯文,仲講笑叫陳煒諗吓,但當時陳煒只話大家朋友食餐飯,真係未拍拖嘅,後來知佢哋拍拖,都唔愕然,佢哋好匹配!(覺得佢容光煥發?)其實佢又靚又體貼,入得廚房出得廳堂,如果咁都冇男友就天冇眼,所以佢有拍拖都戥佢開心,等佢哋順其自然發展」

樂易玲昨受訪更稱:「我都好希望有機會見到佢新男友,因為唔識、未見過,要等佢介紹!(蜜運中嘅陳煒特別開心同靚?) 佢一直都靚喎!」

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

https://orientaldaily.on.cc/




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!