網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月16日 星期二

唐詩詠:唐詩詠講幸福是…網友神回:你加馬國明! __,唐詩詠,馬國明,

網友話唐詩詠加馬國明就係幸福!藝人唐詩詠同馬國明喺日前大結局嘅無綫劇集《白色強人》有情人終成眷屬,劇入面佢兩個勁襯,令粉絲睇到好想佢哋戲假情真,真係撻 ...


網友話唐詩詠加馬國明就係幸福!


藝人唐詩詠同馬國明喺日前大結局嘅無綫劇集《白色強人》有情人終成眷屬,劇入面佢兩個勁襯,令粉絲睇到好想佢哋戲假情真,真係撻着!今日唐詩詠喺社交網晒靚相,大騷美腿,仲同大家講吓「幸福」係乜嘢,佢話:「小時候,幸福是一件東西,擁有就幸福;長大後,幸福是一個目標,達到就幸福;成熟後發現..... 🍃🍃🍃幸福是一種心態,領悟就幸福 🌹」有網友睇完神回:「幸福就係你加馬國明!」仲有人話:「馬國明不錯啊!你懂的!」咁多網友幫手助攻,唔知兩位當事人又點諗呢?

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!