網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月16日 星期二

戥「妹妹」開心何國鉦讚郎才女貌 __,何國鉦,

陳煒與何國鉦、樂易玲約埋飯局。
戥「妹妹」開心何國鉦讚郎才女貌視陳煒為「妹妹」的設計師何國鉦(Dorian)前晚約她與無綫高層樂易玲食飯,席上當然有祝賀陳煒蜜運成功,Dorian表示 ...


戥「妹妹」開心何國鉦讚郎才女貌

視陳煒為「妹妹」的設計師何國鉦(Dorian)前晚約她與無綫高層樂易玲食飯,席上當然有祝賀陳煒蜜運成功,Dorian表示:「席上好多人恭喜佢,我都識呢個男仔,大家食過一次飯,覺得佢好文靜,高大又斯文,仲講笑叫陳煒諗吓,但當時陳煒只話大家朋友食餐飯,真係未拍拖嘅,後來知佢哋拍拖,都唔愕然,佢哋好匹配!(覺得佢容光煥發?)其實佢又靚又體貼,入得廚房出得廳堂,如果咁都冇男友就天冇眼,所以佢有拍拖都戥佢開心,等佢哋順其自然發展」

樂易玲昨受訪更稱:「我都好希望有機會見到佢新男友,因為唔識、未見過,要等佢介紹!(蜜運中嘅陳煒特別開心同靚?)佢一直都靚喎!」

何國鉦
  • 何國鉦





鍾意就快D Share啦!