網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月11日 星期四

方媛:大樹倒塌困山5個鐘 方媛捱餓影靚相自娛 __,方媛,

都係影相緊要啲~天王郭富城(城城)太太方媛(Moka)今年4月誕下第二胎B女二寶,目前專心照顧兩個囡囡,不過忙湊B都要適時放鬆自己。日前Moka走出戶 ...


都係影相緊要啲~


天王郭富城(城城)太太方媛(Moka)今年4月誕下第二胎B女二寶,目前專心照顧兩個囡囡,不過忙湊B都要適時放鬆自己。日前Moka走出戶外吸收新鮮空氣,見佢悉心打扮着上白色長裙,但期間突然有一棵樹倒塌,導致佢困咗喺山上5個鐘,由天光等到天黑,不過佢依然超淡定,唔止繼續喺山上影靚相,仲可以欣賞埋夜景,認真樂觀!

Moka喺社交網留言:「一棵樹突然倒了,被困在山頂的5個小時。此時此刻好餓吖〜借美景拍了幾張照片(這棵樹可真美)聽說這棵樹一時半會弄不走…」好多網民都話好彩人冇事,有網民仲問點解唔叫老公城城嚟拯救佢呢?

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!