網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月11日 星期四

【鍾鎮濤撐警外遊後返港】「藍」到出面笑騎騎歎茶 杜汶澤:善良又好蠢 __,杜汶澤,鍾鎮濤,

鍾鎮濤(阿B)早前為撐警集會站台之後,隨即外遊歎世界。近日終於返港,仲帶埋老婆范姜約埋幾個朋友Hightea添。見佢成程笑笑口,似乎無因為被廣大市民鬧 ...




鍾鎮濤(阿B)早前為撐警集會站台之後,隨即外遊歎世界。近日終於返港,仲帶埋老婆范姜約埋幾個朋友High tea添。見佢成程笑笑口,似乎無因為被廣大市民鬧爆而覺得有壓力、唔開心喎!咁又係,從佢嘅打扮睇得出,由頭藍到落腳,死忠嚟㗎嘛!

撐完警之後,或者眼見多年的歌迷都怒碎唱片,譚詠麟有感而發,在微博upload演唱《在乎》的片段,並說「歌詞很特別」,而歌詞中更有句:「傷心一個擔了,空虛一個擔了!」似乎是想憑歌寄意,立即引來大批內地網民留言支持:「我们在乎你,中国14亿人在你背后!」

另一邊廂,怒斥年輕人「九唔搭八」的阿B似乎無譚詠麟咁上心在意,總之撐完就去旅行,旅行完返嚟就約朋友歎茶,就係咁簡單。席上老婆范姜化身開籠雀,指手畫腳笑住講唔停,大把嘢開心share,而阿B成程亦笑騎騎不痛不癢咁。

無錯,佢或者真係不痛不癢,好聽啲就學盧覓雪話齋,佢係個好簡單嘅人,難聽啲就如杜汶澤所講,佢係個善良得嚟亦好X蠢嘅人,所以唔可以怪B哥,仲要還佢一個公道。此話怎說?阿澤舉例:「佢唔單只唔明後生仔講咩嘢,連平時好多嘢都唔明㗎,譬如你同佢講1加1係2,佢會:『吓!我唔明喎。你都九唔搭八嘅!』」

唔理佢善良又好蠢又好,總之事實已擺在眼前,導致好多反送中支持者唔妥阿B,而且調返轉勁Like佢前妻章小蕙,話一直錯怪章小蕙,原來佢先係目光遠大嘅人,早20年已經知道自己嫁錯九唔搭八嘅老公,所以先敗晒阿B副身家。 詳情:http://bit.ly/2YBCug0

鍾意就快D Share啦!