網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月17日 星期三

柯嘉琪:勁突然!柯嘉琪晒凸肚自爆佗B __,柯嘉琪,梁嘉琪,

恭喜晒!藝人柯嘉琪(Kiko)近年話希望可以30歲前結婚,但可惜佢一直透露未有男朋友,今日佢突然喺社交網自爆有咗BB,上載一張着住三點式坐喺沙灘上嘅相 ...


恭喜晒!


藝人柯嘉琪(Kiko)近年話希望可以30歲前結婚,但可惜佢一直透露未有男朋友,今日佢突然喺社交網自爆有咗BB,上載一張着住三點式坐喺沙灘上嘅相,指可以名正言順過無腰日子:「感謝,這天賜的禮物..The Best Gift of 2019* #忍了很久的好消息要公佈了#名正言順沒有腰的日子#著(着)泳衣也不用縮肚非常爽」唔少網友都留言恭喜,祝賀佢做媽媽!

柯嘉琪回覆東網,指現在懷胎七個半月,預產期喺九月:「係有劃(有BB),當係三十歲後嘅任務,而家心情好期待,都有參加產前班,希望將來可以餵母乳。我另一半係做生意嘅圈外人,希望生完收身、狀態好後,先至影婚紗照同擺酒。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!