網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月21日 星期日

任達華遇刺:任達華報喜不報憂 琦琦:唔想我擔心! __,任達華,琦琦,

琦琦指任達華報喜不報憂。影星任達華今日在醫院接受第二次手術,太太琦琦一直在醫院陪伴,至晚上約7時40分她戴Cap帽及口罩離開。問到任達華情況,琦琦說: ...


琦琦指任達華報喜不報憂。


影星任達華今日在醫院接受第二次手術,太太琦琦一直在醫院陪伴,至晚上約7時40分她戴Cap帽及口罩離開。問到任達華情況,琦琦說:「手術好順利,佢話我成日冇瞓,所以叫我返去,佢都攰都要瞓。(佢手指郁唔郁到?)好成功,依家休息緊。(佢有冇戒口?)佢只係飲咗水同食少少粥。(腹部傷口點?)全部都好順利,佢都有問使唔使叫司機買嘢畀記者食,叫大家唔使等,好多謝大家關心。」

問到任達華明天是否轉到普通病房?她表示要明早等醫生再安排。問是否放下心頭大石?她說:「佢成日報喜不報憂,唔想我擔心,希望佢快啲好番。(華哥出事有冇嚇親囡囡?)我諗唔止屋企人,身邊所有朋友都擔心,依家進展順利,多謝晒。(聽日你係咪再嚟?)我日日都會嚟陪佢。(你係咪停工唔出埠住?)老公係最重要,我會盡量陪住佢。」之後琦琦登上七人車離開。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!