網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月2日 星期二

溫家偉:有新歡?溫家偉孖外籍索女紐約玩水 __,溫家偉,

真係新歡嚟?藝人「大隻仔」溫家偉與新加坡混血兒索女Sofia拍拖,感情一直穩定。惟今日他在社交網上載身在紐約、與一名身材火辣的外籍索女出海玩樂,二人玩 ...


真係新歡嚟?


藝人「大隻仔」溫家偉與新加坡混血兒索女Sofia拍拖,感情一直穩定。惟今日他在社交網上載身在紐約、與一名身材火辣的外籍索女出海玩樂,二人玩吹氣船又玩衝浪板,見他笑容滿臉看來相當盡慶,他留言:「Perfect ending to a beautiful day.(完美結束美麗的一天)。」不少網友猜測是否新歡登場。

--------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!