網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月2日 星期二

譚炳文:女兒訪尋名醫 盼譚炳文解決骨刺正常步行 __,譚炳文,

譚淑瑩都係想爸爸譚炳文行得舒服啲。85歲的「配音王」譚炳文,去年因心臟衰竭做搭橋手術,需裝上心臟起搏器,去年底又因尾龍骨生骨刺,出入要用拐杖,行動不便 ...


譚淑瑩都係想爸爸譚炳文行得舒服啲。


85歲的「配音王」譚炳文,去年因心臟衰竭做搭橋手術,需裝上心臟起搏器,去年底又因尾龍骨生骨刺,出入要用拐杖,行動不便仍會由工人陪同下到電視城返工,作為精神上的寄託。不過,尾龍骨的問題,孝順女譚淑瑩訪尋名醫,希望可以有獨到的手法,改善父親炳哥的尾龍骨和步行問題,今次女兒陪同炳哥前往求診,她稱需要點時間,希望令父親走動時會舒服一點。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!