掃呢頁CODE去手機

2019年7月16日 星期二

阮兒:阮兒多謝衛志豪陪渡抑鬱難關 __,衛志豪,阮兒,

好Sweet呢!擁有35C美好身材的「無綫新咪神」阮兒,與藝人衛志豪打得火熱。早前,她為無綫節目《流行經典50年》錄影獻唱,令她緊張不已,幸好男友突然 ...


好Sweet呢!


擁有35C美好身材的「無綫新咪神」阮兒,與藝人衛志豪打得火熱。早前,她為無綫節目《流行經典50年》錄影獻唱,令她緊張不已,幸好男友突然到場給予支持和鼓勵,令她信心大增。她在社交網上載二人合照,並發文:「多謝你永遠都喺我最冇信心嘅時候畀信心我,多謝你喺我最病嘅時候陪住我,多謝你陪我渡過抑鬱困擾嘅難關,多謝你抽時間幫我影咗咁多靚相,多謝你是最好的myboyfriend(男朋友),放閃系列。」網友大讚二人相當匹配,期待有好消息向大家公布。

--------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!