網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月28日 星期日

S小姐:識咗18年 __,Steven,張致恒,S小姐

S小姐認為自己是Steven眾多女友中,受傷最少的一個。
S小姐認為自己是Steven眾多女友中,受傷最少的一個。相比Moon及C小姐,現年33歲的S小姐指自己算是受到傷害最少的一個,在航空公司工作的她被問到 ...


相比Moon及C小姐,現年33歲的S小姐指自己算是受到傷害最少的一個,在航空公司工作的她被問到可有借過錢給Steven?她苦笑說:「佢上次去深圳嗰日借咗1,000蚊畀佢,同埋佢叫我幫佢買個篋,個篋5千幾蚊,但最後只係畀咗2,500蚊我。」

相關新聞:C小姐轟借錢唔還



原來S小姐與Steven自幼相識,更曾一起學舞,她說:「我同Steven識咗18年,因為細個已鍾意跳舞,喺學舞地方識,嗰時都係puppy love,後來我去咗外國讀書,都係上年佢同Kenny開演唱會先至見番。」S小姐指她平均每周和Steven見面一次,今年4月Steven到橫店拍戲,她亦有同行。S小姐說:「我嗰時有問佢有冇女朋友,佢同我講佢同女朋友分咗手喇!」Steven公佈結婚生B後曾跟S小姐聯絡,S小姐說:「我問佢攞解釋,佢即刻覆咗我,解釋有咗BB,加上叠住咗個EX同一個內地女仔,公司要佢公開。」



S小姐直言與Steven相識18年,兩人每周見面一次。 S小姐直言與Steven相識18年,兩人每周見面一次。
S小姐表示Steven曾叫她買篋,可惜只肯付一半錢。

S小姐表示Steven曾叫她買篋,可惜只肯付一半錢。

鍾意就快D Share啦!