掃呢頁CODE去手機

2019年8月30日 星期五

林秀怡:去旅行夾足1年 林秀怡遊泰日日鴛鴦戲水 __,林秀怡,

秀怡自嘲同男友嘅感覺係老夫老妻。藝人林秀怡與導演男友Kevin拍拖近三年,感情穩定,她多次表示視對方為結婚對象。早前二人到泰國旅行享受二人世界,她自爆 ...


秀怡自嘲同男友嘅感覺係老夫老妻。


藝人林秀怡與導演男友Kevin拍拖近三年,感情穩定,她多次表示視對方為結婚對象。早前二人到泰國旅行享受二人世界,她自爆今次是拍拖後首次離港旅行:「我哋各自好忙,夾時間旅行都夾咗一年,可能我哋冇乜緣分,哈哈!真係唔知幾時會再有第二次,希望下次可以帶埋媽咪,三個人一齊去旅行。」


旅程中,秀怡笑指與男友相處似老夫老妻:「好慶幸成個旅程冇鬧交,佢好遷就我,例如佢好鍾意食海鮮,但我唔食得,所以佢都唔食。同埋我同佢幾乎日日游水曬太陽,曬到燶晒。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。





來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!