掃呢頁CODE去手機

2019年8月30日 星期五

徐綺雯:用家變老闆 徐綺雯做生招牌騷索爆身材 __,徐綺雯,

一切由用家開始!名媛徐綺雯(Candy)早前為自己有份投資的美容院拍攝廣告,做其生招牌,一向保養得宜的她,為求拍攝效果理想,一邊做機收身減肥,一邊請教 ...


一切由用家開始!


名媛徐綺雯(Candy)早前為自己有份投資的美容院拍攝廣告,做其生招牌,一向保養得宜的她,為求拍攝效果理想,一邊做機收身減肥,一邊請教練做健身,雙管齊下,拍攝當日她以多個造型出現,包括有高衩貼身連身裙、短褲和超低胸灰色短Top配貼身褲,要胸有胸,要腰有腰,展示玲瓏浮凸身材。她說:「我都做咗機好耐,線條會靚少少,始終生完仔嘛!」她說公司提供多方面扮靚,除了皮膚收緊護理外,直言有收陰養生:「我哋會做收陰養生、脫毛、產後紮肚,所謂養生其實係用一部有遠紅外線的機,去治療痛症,有啲似中醫的艾灸,對女人係好好,做完皮膚都會緊緻啲,大髀位會白啲,價錢相宜,諗住去幫人,希望個個都靚。」


美容生意今年才開始,原來Candy本身是用家隨後才成為投資者:「我做開呢間美容院好耐,今年決定投資合作,我覺得就好似一間餐廳,最緊要係廚師,機械間間都可以買到,但手勢先最緊要,點解我可以愈來愈V面,就係靠佢哋,愈來愈後生。(投資幾多?)唔講,不過放好多心機做。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。





來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!