掃呢頁CODE去手機

2019年8月30日 星期五

陸詩韻:生意失敗陷低潮 陸詩韻要睇心理醫生 __,李詩韻,陸詩韻,

陸詩韻曾經因生意失敗陷低潮。藝人陸詩韻在荃灣出席慈善活動關注情緒問題。身為「澄心大使」的她在六年前生意遇上挫折,陷入人生最低潮的時間也有有個情緒問題, ...


陸詩韻曾經因生意失敗陷低潮。


藝人陸詩韻在荃灣出席慈善活動關注情緒問題。身為「澄心大使」的她在六年前生意遇上挫折,陷入人生最低潮的時間也有有個情緒問題,匿在家中不願見人,更沒有意欲扮靚,於是隨即找心理醫生求醫,她說:「同心理醫生傾談咗兩個幾鐘,乜嘢都講晒畀我佢聽,佢話我情緒未有咩問題,只係對自己要求太高,於是開咗啲藥就收咗三千幾蚊,即刻叮醒咗自己,以後都唔去睇情緒醫生,哈哈。」她指後來復出娛樂圈多接觸人,及接受自己的過去,更不介意與人分享不快經驗,慢慢走出困局,笑謂現時的戰鬥力變得很頑強。


講到感情狀況,她透露也有認識朋友,但不會心急慢慢選擇,希望能找到終身伴侶,她說:「如果要生小朋都要係呢兩三年間嘅事,唔係生咗都冇本事湊,自己都有諗過雪卵,考慮吓。」
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!