網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月21日 星期三

【6月最後公開露面】梁舜燕撐住癌病做義工 曾是汪阿姐儀態及化妝導師 __,梁舜燕,汪明荃,汪阿姐,癌,

【6月最後公開露面】梁舜燕撐住癌病做義工曾是汪阿姐儀態及化妝導師2019-08-13繼夏萍,又一位資深藝人離世。曾在大台劇《真情》,演活「上等人」嘅資 ...


  • 【6月最後公開露面】梁舜燕撐住癌病做義工 曾是汪阿姐儀態及化妝導師
  • 2019-08-13




繼夏萍,又一位資深藝人離世。

曾在大台劇《真情》,演活「上等人」嘅資深藝員梁舜燕(原名:梁淑貞,人稱Lily姐),於今日(13/8)在瑪麗醫院病逝,享年90歲。

原來病逝前兩個月仍撐住癌魔嘅折磨去做義工。據悉今年六月已身患重病嘅佢,為分散注意力,不惜苦撐身體參予義工活動,從助人中忘掉自己病痛嘅困擾。從相片中,打扮仍堅持一絲不苟,貫徹經典作「上等人」作風嘅Lily姐,將病容完全隱藏。估唔到昔日忍受喪子之痛繼續為《真情》開工嘅敬業精神,到病重時當義工同樣發揮專業態度。

有「上等人」之稱嘅佢,係庇理羅士女子中學畢業,出身有教養有學識,57年初入行時,加入麗的映聲任報幕員,又先後喺幾間電視台新聞部任主播,隨後轉為藝員。

因為說話嬌柔,儀態萬千,打扮向來一絲不苟,入電視台後Lily姐除參演劇集,同時亦係導師,負責指導訓練班學員儀態及化妝,佢嘅學生包括汪阿姐(汪明荃)。

去年佢嘅「閃爍藝壇六十載」派對中,以學生身份向Lily姐老師獻花嘅汪阿姐咁樣講:「當年老師教我化妝同儀態,又教我黐眼捷毛,儀態萬千,持家有道,所以佢喺我眼中係真女人典範。」

演藝生涯半世紀,做到九十歲嘅佢(最後遺作係未出街嘅《唐人街》),原來一直有未圓嘅心願,就係歌星夢。慈祥婆婆、刻薄闊太都演活過,有把好嗓子嘅佢,好想喺劇集中一展歌喉。佢曾經喺慶祝入行六十年派對上,開口向大台高層杜之克講:「我一直好想做歌手,希望杜生之後安排我演歌星。」

如今與世長辭,雖然觀眾未能一聽Lily姐美妙嘅歌聲,但佢雍容華貴嘅形象與演技,長留觀眾心。Lily姐,一路好走。

詳情:http://bit.ly/2YBCug0

鍾意就快D Share啦!