網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月21日 星期三

娛樂專題:劉佩玥愛得認真 讚周志文善良冇機心 __,劉佩玥,周志文,

劉佩玥自爆感情觀受父母影響~劉佩玥與周志文的緋聞甚囂塵上,她不但大讚「男友」孝順又靚仔,甚至開腔為對方抱不平,指他慘被外界誤會花弗成性。對愛情態度認真 ...


劉佩玥自爆感情觀受父母影響~


劉佩玥與周志文的緋聞甚囂塵上,她不但大讚「男友」孝順又靚仔,甚至開腔為對方抱不平,指他慘被外界誤會花弗成性。對愛情態度認真的她,直言希望能夠找到Best Friend與Boy Friend混為一體的好老公。

性格爽朗的劉佩玥由2013年參選香港小姐入行後,六年來身邊傳過不少「兄弟兵」緋聞,包括有翟威廉、伍允龍及周志文等。但劉佩玥一直未有公開談及感情事,原來是受父母影響,她說:「心態上一直受父母影響,佢哋初戀就係對方,我會覺得情侶間係唔可以互相猜疑,如果根基唔好,將來就會有好多拗撬,對我嚟講最好係由朋友開始。由朋友開始只係男女朋友嘅愛,喺我生命中Best Friend同Boy Friend合埋一齊做老公,係幾咁好嘅事,男女朋友互相倚靠、信任好緊要!」

擊退「爛桃花」

劉佩玥受父母影響對愛情態度認真,希望能夠一生一世,不會抱着玩玩吓的心態,亦因而為她嚇退不少「爛桃花」,她說:「呢幾年梗會有追求者,亦有鍾意嘅人,有適合、有唔適合,有啲係想玩玩吓,我會好坦白咁同佢講,試個有個男仔仲走得幾快添,當時梗係Hurt,但係長痛不如短痛,因為我有咁嘅原則,所以避咗好多爛桃花,勉強亦冇幸福。」

翟威廉做媒人

劉佩玥近年傳得最似層層的緋聞男友非周志文莫屬,對於周志文,劉佩玥亦有讚冇彈,符合她由朋友開始的基礎條件,她說:「同阿文係因為翟威廉而認識,大家有個Group好多人由入行開始已經認識,大家係好好嘅朋友。阿文亦唔止外在靚仔、陽光,佢個人仲好善良、冇機心又孝順,外界誤會佢好花弗都自己吞咗,唔會為自己抱不平,反而身邊人戥佢唔抵,因為佢呢啲優點覺得佢係好好嘅男仔。」

夢想起學校

對愛情認真的劉佩玥,對演藝事業亦同樣認真,視演技獎項為額外獎勵,不會盲目追求,反而希望自己不停進步,她說:「做演員希望演活角色,能夠感動觀眾,想做單親媽媽、畀人欺負嘅角色,能夠帶出社會議題同訊息。由中學開始,幫媽咪同一啲唔係咁富裕嘅小朋友補習,如果儲到一筆錢想喺香港或者內地,資助起學校。自己好幸運受到教育,希望每一個小朋友都有權利去讀書。」

怕認愛後即分

至於能否由朋友變成情侶,恨放閃的劉佩玥則認為要講緣分,她說:「自己就嚟30歲,要搵男友都唔係一件好難嘅事,但係要搵到個自己同屋企人都覺得好信得過嘅,就要用時間去證明。我好尊重父母,唔想同一個男仔幾個月就分手,對於我好傳統嘅媽媽嚟講會係一個打擊!情願人哋估我同邊個一齊,好過我話同邊個一齊,好快就分手。」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!