網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月21日 星期三

容祖兒:容祖兒開騷 87歲「容姨」精靈撐場 __,容祖兒,精靈,

好醒神呀!天后容祖兒的《PrettyCrazy演唱會》進行得如火如荼,每晚除咗有嘉賓上台獻唱外,其實都有好多藝人都有到場欣賞支持。尋晚第十五場仲有一個 ...


好醒神呀!


天后容祖兒的《Pretty Crazy 演唱會》進行得如火如荼,每晚除咗有嘉賓上台獻唱外,其實都有好多藝人都有到場欣賞支持。

尋晚第十五場仲有一個重量級嘉賓嚟咗台下做觀眾支持祖兒,佢就係電視劇《真情》入面嘅「容姨」譚倩紅嘞,佢仲坐正第一行。雖然容姨已經87歲,但全程好似小粉絲一樣,全程企喺身,一邊拍手一邊唱,聽得如癡如醉相當滿足。連容祖兒事後都有喺社交網發文多謝「容姨」到場支持,表示:「真係容姨呀!我喺上面一路唱一路望一路諗,幻覺嚟架姐,容姨無理由識我架。不過唱到最後一首歌,我就好肯定嘞,我地仲握握手添,好開心呀我。話時話,我到了80歲嘅時候都會係容姨架啦噃,如果到時仲可以咁精靈一定繼續開騷,驚你唔嚟咋。祝譚善(倩)紅姨姨身壯力健每日平安快樂。笑聲笑聲滿載溫馨。」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!