網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月28日 星期三

羅仲謙:楊怡繼續停工 羅仲謙留港全力造人 __,楊怡,羅仲謙,

快啲聽到你哋嘅好消息。藝人羅仲謙及張秀文到九龍塘為無綫新劇《木棘證人》拍攝,講述二人拍拖十年,但秀文意圖出軌暗交富二代,向謙仔「派綠帽」!問到有否親熱 ...


快啲聽到你哋嘅好消息。


藝人羅仲謙及張秀文到九龍塘為無綫新劇《木棘證人》拍攝,講述二人拍拖十年,但秀文意圖出軌暗交富二代,向謙仔「派綠帽」!

問到有否親熱戲?秀文說:「冇乜,都拍咗十年,但好似有一場蜻蜓點水嘅咀戲。(怕唔怕謙仔老婆楊怡問罪?)哈哈!應該唔會,個程度未至於要扭耳仔,佢同張曦雯仲多對手戲。」問會否跟角色一樣,下任男友揀富二代?她笑說:「唔使好有錢,有一技之長就得,我都幾大女人,要有啲嘢令我好仰慕佢,煮飯叻都得。」

謙仔表示楊怡不會管制他拍親熱戲,但婚後的確未有合適劇本要跟人親熱,又表示下半年都會在港工作,而老婆則暫時停工,兩人會繼續努力造人,不過不會有太大壓力。

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!