網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月8日 星期四

容祖兒:難得好對手 容祖兒個唱差啲整喊楊千嬅 __,容祖兒,楊千嬅,

容祖兒尋晚第三場紅館騷。歌手容祖兒昨晚第三場紅館騷,早段她的耳機曾經出問題,三個工作人員即上台幫她換咪,她笑說:「經過第一場,我依家見鬼都唔驚。」她更 ...


容祖兒尋晚第三場紅館騷。


歌手容祖兒昨晚第三場紅館騷,早段她的耳機曾經出問題,三個工作人員即上台幫她換咪,她笑說:「經過第一場,我依家見鬼都唔驚。」她更笑言工作人員緊張得即飛撲上台,她打趣笑說:「我仲打算清唱嘛!」

楊千嬅擔任嘉賓

當晚祖兒請來在樂壇被視為競爭對手的楊千嬅擔任嘉賓,祖兒介紹她出場時說:「人生像一場競技賽,我嘅跑道上有好多同我一齊跑嘅跑手,有一啲跑手同你距離特別近,今晚嘉賓佢同我一路跑住,喺我歌唱生涯上,如果我冇遇上佢,我未必有咁樣嘅速度跑咁快。今日我同佢雙劍合璧,希望曾經有一刻我都畀過佢好大動力,令佢跑得快啲。希望大家用最大掌聲,歡迎我今晚嘉賓: 楊千嬅!」繼而兩人一同合唱《假如讓我說下去》。

唱罷後千嬅說:「你差啲整喊我!好開心可以見証你每個階段嘅進步,同埋睇住你一路成熟。你學懂更加點表達你自己,其實一個歌手最想做到,就係將自己唱嘅歌,如果用心去表達到畀大家知道,而大家又接收到。尤其雙子座,好介意人哋明唔明白佢…無人知道但我知.....」祖兒說:「係呀係呀.....你點解會咁都知?」千嬅說:「因為我個仔係雙子座呀。」

互相感謝互相成熟

接着千嬅又繼續說:「二十年係一個女人最緊要時間,我都好感謝你路上畀到好多動力我,以前我哋唔係好多機會相處,好多嘢我都冇同你分享過,見面成日都係「HI BYE」,但係最近十年,大家見面機會多咗,溝通時感受到大家都互相成熟咗,人生路上難得遇到好對手,會令自己進步!所以你唔好多謝我,我應該多謝你先真。以前我哋係頒獎禮台上台下,真係有好多好令人懷念片段,好開心分享你呢分鐘成功。」祖兒聽到千嬅這番說話,一直口啞啞接不上來笑道,千嬅說:「人生就好似連續劇,雖然無人能編自己劇本,但我好開心今晚,同祖兒一同編寫呢首歌嘅回憶。」

同細佬大合唱圓心願

此外昨晚祖兒坐飛船升上半空跟山頂觀眾大唱K時,見到自己細佬坐山頂, 即叫工作人員畀個咪細佬,兩人一同開心大合唱,祖兒更開心大叫 : 「我終於又完成我另一個心願,喺紅館同我細佬大合唱呀!」

昨晚捧場嘉賓包楊受成,祖兒媽媽,丁子高、衛詩雅、陳家樂、李靖筠、伍富橋、陳穎彤等,而張敬軒昨晚繼續來支持,綵排時已經現身為祖兒調音,又帶祖兒上山頂聽聲,祖兒在台上說:「軒仔晚晚都嚟幫我較靚啲聲、耳機呀咁,真係好感動,無以為報,惟有搵晚畀佢扮火龍果!」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!