掃呢頁CODE去手機

2019年9月5日 星期四

娛樂專題:撞傷尾龍骨抖半年 余思霆唔識死繼續滑雪 __,余思霆,

要休息大半年都好嚴重!華姐出身的余思霆當年由台灣遠赴美國紐約讀書,展開人生新旅程。她在紐約一留就十載,對當地吃喝玩樂及打卡熱點瞭如指掌,由冬天的滑雪勝 ...


要休息大半年都好嚴重!


華姐出身的余思霆當年由台灣遠赴美國紐約讀書,展開人生新旅程。她在紐約一留就十載,對當地吃喝玩樂及打卡熱點瞭如指掌,由冬天的滑雪勝地,到夏天與陽光玩遊戲的蒲點,甚或美食之選,她都有獨特推介,「跟着思霆去旅行」,相信別有一番滋味與體會!


紐約除了是潮流集中地外,亦有不少吸睛玩意,令人流連忘返!思霆由14歲開始成為雪山捧場客,每年冬天都計劃滑雪之旅,登山「任我行」,即使在山上發生危險的一幕仍歷歷在目,她依然大無畏。談到當年的意外,她憶述:「當時被花式滑雪嘅長鐵桿撞到應一應,尾龍骨嚴重受傷,即刻被送到醫院,結果休息咗大半年,直至依家有時都唔可以坐太耐。細個唔識驚,覺得即使再受傷,冇理由會撞番同一個位置啩?」


當夏天一到,她就愛「轉場」蒲沙灘晒身材,天生大膽的她首推世界級水上樂園Splish Splash「探險」!


Splish Splash漂流


每逢夏天,思霆就愛去位於長島東部Riverhead公園的Splish Splash。這個建於1991年、佔地96英畝的水上樂園,沒有因為年代久遠而失去趣味,思霆笑說:「成個樂園有14個主題設施,例如『鯊魚襲擊』等,亦有衝浪及漂流玩意,啱晒我呢啲大膽之徒。樂園亦有專為小朋友而設嘅遊樂區,一家大細去都可以玩足一日。」


紐約蘇豪搵同鄉


思霆在「紐約蘇豪」曼哈頓區留倩影,談到夜場,她說:「通常我要去都係成班朋友一齊,比較安全。嗰邊啲女仔夜蒲好大膽,衣着性感之餘,舞步亦好奔放,仲會同啲男仔跳辣身舞!不過每個地方都有唔同嘅特色,我就比較喜歡去當地嘅台灣酒吧玩,話晒同聲同氣嘛!」


麻辣湯店 口水直流
紐約的美食絕對不只西餐,思霆最愛流連麻辣湯店,不單有超值美食,更是她與三五知己放鬆談天說地的好地方:「紐約係一個大都會,吸引好多地方嘅人移民過嚟,所以當地不難發現由日本人開設嘅日本餐廳、韓國人開設嘅韓燒等等,味道正宗。呢間麻辣湯店位於我求學時嘅屋企附近,辣度任君選擇,每人一碟醬汁,仲係秘製嘅,依家我每次返去都會專登跑去買番罐,帶返香港打邊爐,好食到停唔到口。」


搵食醫思鄉病
身為台灣人的思霆對台式飲料自然要求高,笑言飲香芋飲品可治「思鄉病」:「有間台灣人開嘅茶店,芋頭鮮奶嘅芋頭係每朝新鮮烹調,未飲已經聞到香味,口感完全畀到我台灣嘅感覺,大家有機會都不妨一試。」為食的她不時到遊樂場「覓食」,手上的甜品就是其最愛:「呢樣美食應該係用麵粉炸成嘅,除咗遊樂場,我未喺其他地方見過,所以我間中會入樂園,專登買嚟食。」


「熨斗區」打卡


思霆在紐約著名的三角形建築「熨斗大廈」前玩自拍,這所於1902年完工的大廈,當時是紐約市最高的建築物,同時也是早期摩天大樓的代表作,至今仍相當聞名,大樓周邊社區因此取名「熨斗區」。思霆指不少遊客愛在此打卡,難怪她有樣學樣,自娛一番。


Six Flags高空試膽


思霆身後的雲霄飛車是新澤西州Six Flags的標記,這個名為Zumanjaro的自由落體高達41層樓、約126.5公尺,比自由神像和倫敦的大笨鐘還要高,膽識過人的思霆當然不會錯過,感受刺激!她不時向同輩朋友推介,自問膽量過人的遊客,遊覽紐約時不妨一試!


帝國大廈 頭髮亂了


思霆曾到訪著名的帝國大廈,可惜拍照留念時卻「頭髮亂了」,她靦覥說:「嗰度好高亦好大,真係好難影到靚相,所以最終我退而求其次,決定影到身後嘅靚景就算。我身後嗰一大片空地就係中央公園,以往放學好多時我都會去行吓、玩吓,嗰度不時有人表演,睇番啲相真係回憶返晒嚟!」


Mountain Creek練身手


每年的11月至翌年3月,是思霆最喜歡的季節。身為滑雪高手的她在離市中心僅兩小時車程的Mountain Creek留下不少足印。問到為何對滑雪情有獨鍾?她坦言:「可能因為鍾意踩Roller啦,不過由始至終都冇諗過成為職業運動員,事關人哋幾歲開始受訓,我呢啲半途出家嘅,點同人比?」返港發展後,她未必能「按時」飛返紐約滑雪,近年轉戰日本,大讚當地雪場「啱口味」。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!