網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月16日 星期一

張秀文:張秀文遇暴力男友:嚇親! __,張秀文,

唔係呀嘛!?藝人張秀文以露腰裝及短褲上陣為劇集《木棘證人》拍外景,劇情講述秀文遭男友家暴,滿臉瘀痕的她拉着行李離開時差點被車撞到,幸得前男友羅仲謙收留 ...


唔係呀嘛!?


藝人張秀文以露腰裝及短褲上陣為劇集《木棘證人》拍外景,劇情講述秀文遭男友家暴,滿臉瘀痕的她拉着行李離開時差點被車撞到,幸得前男友羅仲謙收留,她向對方投懷送抱,令現任女友張曦雯不是味兒。


秀文稱要在劇中扮可憐,希望能跟前度翻撻成功,問她現實中有否試過扮慘箍煲?她笑言:「我好少用呢種方法,因為我個人比較講邏輯,我會用短訊,寫前文後理去解釋,但我發覺係唔work,只會令件事更差,大家唔好學,所以我要喺劇中去學習吓,做啲女人啲嘅方法。其實如果我同對方鬧交,我知道自己錯嘅話,我係會認錯,我係知錯能改嘅人,只係好多時都唔知道自己錯啫,哈哈!我會努力去改。」至於有否遇過暴力男友,秀文坦言從沒試過被打:「但男仔有時會用掟嘢同撞牆去發洩情緒,我會驚,都會嚇親。(你有冇試過打男友出氣?)冇,我平時工作要太多精力,返到屋企都冇力。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!