網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月23日 星期一

吳綺莉:吳綺莉同卓林關係轉好:避免啲無謂拗撬 __,吳卓林,吳綺莉,

一日母女,一世都係母女。藝人吳綺莉(Elaine)為《NuMe美學殿堂》開幕活動擔任代言人及剪綵嘉賓,穿上閃閃短裙晒纖腰示人,正藉這天是她46歲生辰, ...


一日母女,一世都係母女。


藝人吳綺莉(Elaine)為《NuMe美學殿堂》開幕活動擔任代言人及剪綵嘉賓,穿上閃閃短裙晒纖腰示人,正藉這天是她46歲生辰,大會送上生日蛋糕祝賀。講到生日願望,她請身體健康,大家平安。叫女兒卓林出入小心?她謂:「都冇,要佢自己睇住,可能我自己喺香港大,見得世面少。」阿女可有祝福你?她謂:「唔講呢啲啦,祝福日日都可以講,佢反而日日提我記得去換新身份證。」卓林記得你生日?她說:「記得,之前有食飯,但唔一定生日先食飯嘅。」Elaine稱現關係轉好:「啱講先講,避免啲無謂拗撬,以前關係家長同小朋友,依家係朋友,咁會舒服啲開心啲。」


那晚上可有慶祝節目?Elaine笑謂:「今朝一早就搞個頭,返去洗頭都有排搞,過咗18歲唔使慶祝啦,唔好搞。」生日有工開是好兆頭?她說:「都係,係要做嘢嘅,多啲仲好,其實都冇停過。(有冇男士約食飯?)朋友食飯實有,但追嘅就唔多覺。(你要拋個心出嚟?)冇人接撻落地咪仲大鑊?」Elaine稱順其自然,要遇到有偈傾又夾先得,否則你眼望我眼,相處不來就大件事。




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!