網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月23日 星期一

韓馬利:韓馬利恢復進度慢 老公買Puzzle助多用腦 __,韓馬利,

韓馬利多謝老公嘅相伴。藝人韓馬利早前患上腦膜炎,仲入咗醫院兩個星期,令唔少好友非常擔心,不過出院後幸好得到老公杜燕歌細心照顧,令佢逐漸康復!今日韓馬利 ...


韓馬利多謝老公嘅相伴。


藝人韓馬利早前患上腦膜炎,仲入咗醫院兩個星期,令唔少好友非常擔心,不過出院後幸好得到老公杜燕歌細心照顧,令佢逐漸康復!


今日韓馬利喺網上首度開腔交代近況:「醫生話我進度太慢必需多做運動和用腦,老公就立刻買象棋,大話骰,和Puzzle同我玩,佢話最好打牌,但要凑腳和我太水皮應該難D(啲)了,不過我也很感激他的細心。」佢又指唔敢想像冇咗老公喺身邊點算好:「這個月他夠辛苦了,我的一切都由他照顧,冇左(咗)佢我都吾(唔)知點算,多謝你,你千期(祈)吾好病,我照顧吾(唔)到你架,有你照顧我會很快便會好起來的,大家努力。」


隨後,韓馬利甫出一啲盆栽同飲茶照:「老公話叫我跟佢學下(吓)茶道,對身心有好處,又買了幾盆花仔回來叫我好好照料它們,等我有D(啲)寄託吾好成日瞓喎,咁好啦,我們大家都要健康成長!」好友張兆輝同楊怡亦有留言送祝福,楊怡仲話:「Mary姐你要多吃,多用腦,多動,悶可以找我,快啲好。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!