網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月23日 星期一

余文樂:認錯老公!王棠云生日P嗌咗朋友做余文樂 __,余文樂,王棠云,

老公都認錯?藝人余文樂嘅太太王棠云(Sarah)今日踏入31歲,出名錫老婆嘅樂仔約埋一大班親朋好友搞咗個生日會,當中發生咗件爆笑事,事前Sarah唔知 ...


老公都認錯?


藝人余文樂嘅太太王棠云(Sarah)今日踏入31歲,出名錫老婆嘅樂仔約埋一大班親朋好友搞咗個生日會,當中發生咗件爆笑事,事前Sarah唔知有呢個慶生活動,可能係太過開心,佢竟然認錯樂仔,一入餐廳門口就將朋友叫咗做老公!


睇番當晚嘅相,大合照時樂仔抱住囝囝,Sarah就撓手加挨住老公膊頭,一家三口好溫馨。之後兩公婆都有單獨合照,Sarah嘟晒嘴錫錫樂仔,唔知係咪一開波叫錯名嘅原故,樂仔皺晒眉兼戚起嘴角好似唔多願意咁好搞笑。之後佢哋拉埋囝囝影番張全家福,齊齊啜爆囝囝塊面,樂仔喺社交網留言:「媽媽生日快樂,我相信你根本不需要任何禮物,因為最好的禮物,已經在你身邊了!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!