網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月25日 星期五

【唔擔心胸變形】索媽孫慧雪曬小背心 網民:好恐怖唔似37歲! __,孫慧雪,

37歲孫慧雪早前透露有意在40歲再推出一本寫真集,還有3年時間,讓她努力保持美好身段,近日她開始貼出不少性感相,網民都好奇她是否上載舊照呃like,雪 ...


37歲孫慧雪早前透露有意在40歲再推出一本寫真集,還有3年時間,讓她努力保持美好身段,近日她開始貼出不少性感相,網民都好奇她是否上載舊照呃like,雪雪凌晨出post一次過回應,她指近日有許多網民有疑問,問她是否po舊相,指照片是她在未生B之前影,雪雪回應:「新相嚟㗎!我前幾日影㗎咋!我今年37,就嚟4字頭」



有人覺得雪雪陀B是應該「肥B唔肥人」,她笑言懷孕時體重160磅,而兒子38週出世都有9磅,雪雪稱一個女人想keep一定keep到,她續說:「最常聽到就係有人話,真係好擔心keep唔到、會肥、會盤骨大、胸部會變形……講到好擔心同好似點都返唔到轉頭咁!仲聽到有人話大肚時諗住剩係食菜,因為怕肥!」



雪雪覺得懷孕時應該均衡飲食,「你都唔想佢唔健康或者唔聰明如果係咁,就唔好做媽媽啦,因為做媽媽只會怕一樣嘢,就係BB唔健康」,等生完B先慢慢keep都未遲,「我都年紀唔細,仲有幾年都4字頭,我都keep到」。

-----------------------------



-----------------------------




鍾意就快D Share啦!