網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月25日 星期五

【開業一年兩個月】李家鼎餐廳下月結業 難敵經營壓力上升 __,李家鼎,

(資料圖片)
煮食節目層出不窮,好多藝人都擔任過主持,不過講到真功夫,就要數「鼎爺」李家鼎的《阿爺廚房》,三輯節見都盡顯功架,甚至有人會諗「鼎爺係咪入錯行?」人氣旺 ...


煮食節目層出不窮,好多藝人都擔任過主持,不過講到真功夫,就要數「鼎爺」李家鼎的《阿爺廚房》,三輯節見都盡顯功架,甚至有人會諗「鼎爺係咪入錯行?」



人氣旺,鼎爺食住個勢大展拳腳,接多了廣告又與不少品牌合作。鼎爺之後有進軍飲食業開了3間餐廳,不過「鼎爺私房菜 Ding's Kitchen」今日於facebook宣布,由於鼎會館經營壓力上升,鼎會館將於下月22日結束營業。根據資料,該餐廳上年9月才開業,不少人都讚食物出色,對結業覺得可惜。



-----------------------------



-----------------------------




鍾意就快D Share啦!