網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月25日 星期五

李家鼎:李家鼎唔知鼎會館「被執笠」:未收通知 __,李家鼎,

鼎爺唔知鼎會館下月結業!因為拍無綫節目《阿爺廚房》而大受歡迎的李家鼎(鼎爺),近年大力發展飲食行業,可是其中環開設鼎會館,因最近社會運動影響飲食業生意 ...


鼎爺唔知鼎會館下月結業!


因為拍無綫節目《阿爺廚房》而大受歡迎的李家鼎(鼎爺),近年大力發展飲食行業,可是其中環開設鼎會館,因最近社會運動影響飲食業生意。今日其FB page表示鼎會館將會於2019年11月22日(星期五)結束營業。


東網向鼎爺了解事件,他於電話中稱未知道結業:「我啱啱收外景咋!(話下個月執笠?)我要問吓拍檔先,有啲嘢要遲啲開會先知,(拍檔冇知會你?)大家講個信字嘅!(佔股份幾多?)唔係咁計嘅,總之會計會計好,唔會呃我嘅!(執咗可惜?)冇辦法啦,咁嘅環境,可能係上天安排!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!