網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月25日 星期五

自覺付出難及子華 __,黃子華,

黃子華當年參加《全能司儀大賽》敗在楊瑞麟之手。電視圖片
楊瑞麟在1987年參加《全能司儀選拔大賽》,撼贏黃子華奪得冠軍後加入無綫。他離巢消息曝光後,網民翻查資料關注此事,對於當年比賽贏過黃子華,他說:「我好 ...


楊瑞麟在1987年參加《全能司儀選拔大賽》,撼贏黃子華奪得冠軍後加入無綫。他離巢消息曝光後,網民翻查資料關注此事,對於當年比賽贏過黃子華,他說:「我好怕人哋話我贏咗黃子華,千祈唔好用個『贏』字,我成日覺得呢個比賽只不過係遊戲,遊戲一定係有輸贏,係好隨便嘅一件事,只不過嗰陣係喺一個特定時間贏咗佢箒,而且遊戲有好多主觀,未必真係贏。佢付出咗咁多嘢,相比之下我真係付出好少,工作嚟到我好勤力做,但佢係好主觀去創作啲嘢,呢樣嘢真係好難,大家付出嘅努力冇得比,我真心恭喜同欣賞佢。」

當年楊瑞麟被安排做司儀,包括《歡樂今宵》、《大江南北》、《香港早晨》及《都市閒情》等,一度被點名為金牌司儀接班人,問他會否覺得機會流失?他說:「睇番過往嘅歷史,係有啲影響,但如果我捕捉晒呢啲嘢,亦未必有更加多,所以算喇,最終都接受當初嘅狀態。」

相關新聞:【蘋聞重溫】李家聲心淡移民




鍾意就快D Share啦!