網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月15日 星期二

莫文蔚:揸實空姐話筒唔放 49歲莫文蔚機艙忽然爆唱 __,莫文蔚,

49歲莫文蔚又有新創舉!今次玩機艙爆唱,可能會攞多個獎喎!49歲歌手莫文蔚日前在西藏拉薩體育中心完成第34場演唱會,創下「健力士世界紀錄」,成為首位在 ...


49歲莫文蔚又有新創舉!今次玩機艙爆唱,可能會攞多個獎喎!


49歲歌手莫文蔚日前在西藏拉薩體育中心完成第34場演唱會,創下「健力士世界紀錄」,成為首位在世界最高海拔做個人大型售票演唱會歌手後,又有新創舉喇…就係喺機艙開騷!


事緣一段莫文蔚在機艙內高歌的視頻曝光,當時她素顏出鏡,揸實空姐手中的話筒唔放,唱出招牌老歌《忽然之間》,唱完之後雙手合十致謝,睇片見佢好鬼興奮,後面班空姐亦陪伴歡呼,有機上的乘客說:「仿佛在開演唱會!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!